Schodzenie się dzieci. Praca indywidualna i zespołowa zabawy inspirowane: zabawy służące realizacji pomysłów dzieci, indywidualne zajęcia edukacyjne, zabawy manipulacyjne, konstrukcyjne, dźwiękonaśladowcze. Zajęcia kompensacyjno-wyrównawcze, obserwacje. Zabawy ruchowe.
Przygotowanie do śniadania. Śniadanie.
Przygotowanie do zajęć, zajęcia edukacyjne, tworzenie sytuacji sprzyjających:
Zajęcia dodatkowe zgodnie z harmonogramem zabawy w kącikach zainteresowań, nauka samodzielności.
Przygotowanie oraz pobyt na świeżym powietrzu. Wyjście do ogrodu- swobodne lub zorganizowane zabawy z wykorzystaniem sprzętu terenowego i zabawek ogrodowych, spacer.
Powrót z ogrodu. Czynności higieniczne. Obiad.
Czynności higieniczne. Przygotowanie do odpoczynku.Leżakowanie.
Przygotowanie do podwieczorku. Podwieczorek.
Zabawy plastyczne, tematyczne, konstrukcyjne, ruchowe w sali bądź w ogrodzie. Zajęcia indywidualne lub w grupach: śpiewanie piosenek, nauka rymowanek i wyliczanek, zabawy paluszkowe i relaksacyjne. Rozchodzenie się dzieci.
Schodzenie się dzieci. Praca indywidualna i zespołowa zabawy inspirowane: zabawy służące realizacji pomysłów dzieci, indywidualne zajęcia edukacyjne, zabawy manipulacyjne, konstrukcyjne, dźwiękonaśladowcze. Zajęcia kompensacyjno-wyrównawcze, obserwacje. Zabawy ruchowe.
Przygotowanie do śniadania. Śniadanie.
Przygotowanie do zajęć, zajęcia edukacyjne,
Zajęcia dodatkowe zgodnie z harmonogramem zabawy w kącikach zainteresowań, nauka samodzielności.
Przygotowanie oraz pobyt na świeżym powietrzu. Wyjście do ogrodu- swobodne lub zorganizowane zabawy z wykorzystaniem sprzętu terenowego i zabawek ogrodowych, spacer.
Powrót z ogrodu. Czynności higieniczne. Obiad.
Czynności higieniczne. Przygotowanie do odpoczynku.Leżakowanie.
Przygotowanie do podwieczorku. Podwieczorek.
Zabawy plastyczne, tematyczne, konstrukcyjne, ruchowe w sali bądź w ogrodzie. Zajęcia indywidualne lub w grupach: śpiewanie piosenek, nauka rymowanek i wyliczanek, zabawy paluszkowe i relaksacyjne. Rozchodzenie się dzieci.
Schodzenie się dzieci. Praca indywidualna i zespołowa zabawy inspirowane: zabawy służące realizacji pomysłów dzieci, indywidualne zajęcia edukacyjne, zabawy manipulacyjne, konstrukcyjne, dźwiękonaśladowcze. Zajęcia kompensacyjno-wyrównawcze, obserwacje. Zabawy ruchowe.
Przygotowanie do śniadania. Śniadanie.
Przygotowanie do zajęć, zajęcia edukacyjne, tworzenie sytuacji sprzyjających:
Zajęcia dodatkowe zgodnie z harmonogramem zabawy w kącikach zainteresowań, nauka samodzielności.
Przygotowanie oraz pobyt na świeżym powietrzu. Wyjście do ogrodu- swobodne lub zorganizowane zabawy z wykorzystaniem sprzętu terenowego i zabawek ogrodowych, spacer.
Powrót z ogrodu. Czynności higieniczne. Obiad.
Czynności higieniczne. Przygotowanie do odpoczynku.Leżakowanie.
Przygotowanie do podwieczorku. Podwieczorek.
Zabawy plastyczne, tematyczne, konstrukcyjne, ruchowe w sali bądź w ogrodzie. Zajęcia indywidualne lub w grupach: śpiewanie piosenek, nauka rymowanek i wyliczanek, zabawy paluszkowe i relaksacyjne. Rozchodzenie się dzieci.